Alates esmaspäevast, 14. aprillist alustas sihtasutus Järvamaa juures tööd Kesk-Eesti turismiorganisatsiooni uus digitaalse turismiinfo spetsialist Johanna Joandi. Tema peamiseks ülesandeks on tagada, et Järvamaa, Põltsamaa, Tõrva ja Viljandimaa turismiteenuste ja vaatamisväärsuste info veebikanalites oleks asjakohane ja külastajatele hästi leitav.
Lisaks tegeleb ta aktiivselt suhtlusega ettevõtjate ja teiste turismiasjalistega, aidates neil üleriigilises turismiinfo andmebaasis oma teenuseid paremini nähtavaks teha ning leida tee õige sihtrühmani. Johanna panustab ka sihtkohtade ja turismiobjektide turundamisesse digikanalites, eelkõige sotsiaalmeedias.
Johanna on lõpetamas Tartu Ülikooli Pärnu kolledži turismi- ja hotelliettevõtluse eriala. Õpingute jooksul läbis ta praktika Visit Saaremaa juures, kus tegeles sotsiaalmeedia sisuhaldusega ning korraldas kampaaniaid koostöös kohalike ettevõtjatega.
„Hindan kõrgelt Kesk-Eesti turismiorganisatsiooni panust piirkonna turismi arendamisse ja atraktiivsuse suurendamisse nii Eesti siseselt kui rahvusvaheliselt,“ selgitab Johanna. „Usun, et olen hea liige Kesk-Eesti turismiorganisatsiooni tiimis – mul on huvi nii turismi edendamise kui ka turundusmaailma vastu. Digitaalse turismiinfo spetsialistina saan need huvid omavahel edukalt siduda.“
Kesk-Eesti turismiorganisatsioon (DMO) on koostööformaat, mis hõlmab Viljandimaad, Järvamaad, Tõrva valda ja Põltsamaa valda. Organisatsiooni eesmärk on algatada ja ellu viia turismi arendustegevusi, koordineerida piirkondlikku turundust ning soodustada ühisprojektide sündi. DMO partnerid on SA Viljandimaa Arenduskeskus, SA Järvamaa, SA Valgamaa Arenguagentuur (esindab Tõrva valda) ja Põltsamaa Vallavara OÜ.