Keerulised suhtlusolukorrad – kuidas kerge meelega teenindada?

19. mail Viljandis toimuva koolituse eesmärk on arendada klienditeenindajaid, et nad tajuksid enda kui ettevõtte visiitkaardi rolli ning tuleksid paremini toime erinevate inimestega suheldes:

  • Kuidas ennetada ning lahendada võimalikke konflikte?
  • Kuidas jääda keerukates suhtlussituatsioonides viisakaks?
  • Kuidas emotsionaalselt laetud klienti maha rahustada ?

Koolitaja Kati Tikenberg / Aeternum

Kogu info leiate ning registreerumine/piletiost toimub Fienta keskkonnasKorraga saate osta pileti mitmele oma töötajale.

Registreerimine on avatud kuni kohti jätkub või kuni 04.05 – enne koolituse toimumist viib koolitaja läbi eelküsitluse, et osalejad saaksid anda omapoolse panuse/sisendi koolituse teemadesse.

Lisaküsimuste korral võta julgesti ühendust:
Külli Eller

Kesk-Eesti DMO juht
E-mail: kylli.eller@viljandimaa.ee
Tel: 5089 589

  • Kellaaeg 10:00-15:30
  • Kuupäev 19.05.2025
  • Kategooria Turismiettevõtjale
  • Asukoht Grand Hotel Viljandi