Turismisektoris on järjest olulisem tagada, et iga külastaja tunneks end oodatuna ja mugavalt – sõltumata tema vanusest, liikumis- või tajuvõimest. Ligipääsetav teenus ei ole vaid märk hoolivusest, vaid ka konkurentsieelis, mis aitab jõuda laiema sihtrühmani ja pakkuda kvaliteetsemat külastuskogemust.

Ettevõtjate toetamiseks on valminud ligipääsetavuse teemalised vebinarid, mis annavad praktilisi juhiseid ja näiteid, kuidas arendada oma teenuseid samm-sammult ligipääsetavamaks:

  1. vebinar „Ligipääsetav kommunikatsioon ja turundus“ (7.10)
  2. vebinar „Ligipääsetav füüsiline keskkond“ (14.10)
  3. vebinar „Ligipääsetavate elamuste pakkumine“ (21.10)
  4. vebinar „Ligipääsev teenindus turismis“ (28.10)

Vebinaride salvestused on lisatud ka lehele: Ligipääsetavuse vebinarid turismisektorile | Puhka Eestis, kus lisaks salvestustele on esitatud ka slaidid.

Soovitame materjale kõigile turismiettevõtjatele – olgu selleks majutuskoht, toitlustaja või elamusteenuse pakkuja –, kes soovivad pakkuda külalistele ühtviisi meeldivat ja kättesaadavat külastuskogemust.

Ligipääsetavus algab väikestest sammudest, mille mõju külastajate rahulolule on suur.

Lisainfo:

Erge Kerbo
külalislahkuse spetsialist
SA Viljandimaa Arenduskeskus
Tel: 433 0442
erge.kerbo@viljandimaa.ee