Google Ads ja Google Analytics töötuba

● Teeme Google Ads-i veebilehe külastatavuse otsingukampaania
● Keywordside ja Google Analyticsi tutvustus
● Google Analyticsi lisamine veebilehele
● Kuidas on seotud omavahel Google Ads ja Google Analytics

Ajakava: 10:00-15:00

9.55-10.00 koguneme
10.00 – 11.20 koolitus
11:20-11:30 paus
11:10-12:30 koolitus
12:30-13.10 lõuna
13.10-14:20 koolitus
14:20-14:30 paus
14:30: 15:00 koolituse lõpp
15:00 – 15:30 küsimused/vastused/arutelu

Koolitajaks on Marko Medar – digiturunduse, veebi ja sotsiaalmeedia spetsialist. Markol on üle 10 aasta kogemust digimaailmas, alates veebilehtede loomisest kuni strateegilise turunduseni. Ta on tegutsenud nii disainiagentuuri juhina kui ka avalikus sektoris turundusjuhina. Ta usub praktilise õpetamise väärtusesse – iga osaleja peaks saama koolituselt kaasa tööriistad, millega ise edasi tegutseda. Tema eesmärk on aidata osalejatel muuta oma ettevõtte või organisatsiooni veeb ja turundus läbimõeldumaks, ilusamaks ja otsingutes leitavamaks.


Sündmus toimub MAK2 „VKE-de oskuste arendamine maakondlikes arenduskeskustes” toetuse toel ja on ilma VTA arvestusega

Sihtrühm: mikro, väikese ja keskmisega suurusega ettevõtted ja/või juriidilised isikud, sealhulgas teadus- ja arendusasutused, erialaliidud, haridusasutused ja teised organisatsioonid, kes panustavad ettevõtluse piirkondlikku arengusse.

Koolituse tasu sihtrüha kuuluvate ettevõtetele ja organisatsioonidele: 10 eurot + käibemaks

Koolituse tasu sihtrühma mitte kuuluvatele suurettevõtetele. MTÜdele ja eraisikutele: 60 eurot + käibemaks.