Praktiline sotsiaalmeedia töötuba

 Teeme Facebooki lehe korda!
● Vaatame üle ja/või loome Facebook messengeri automaatvastused.
● Kuidas postitada korraga Facebookis ja Instagramis.
● Loome kuni kaks Facebooki postitust.
● Tutvume tasuta pildipankadega.
● Õpime Facebooki postitust ajastama.
● Postituse sisu – mida jälgida, mida eelistada ja mida postituse pildi peale kirjutada?
● Linkamine sotsiaalmeedias.
● Tutvume Meta Businessiga
● Loome Instagrami postituse
● Loome ühe story (Instagram või Facebook)
● Häshtäägid- kellele ja kuidas kasutada?

Ajakava: 10:00-15:00

  • 9.55-10.00 koguneme
  • 10.00 – 11.20 koolitus
  • 11:20-11:30  paus
  • 11:10-12:30 koolitus
  • 12:30-13.10 lõuna
  • 13.10-14:20 koolitus
  • 14:20-14:30 paus
  • 14:30: 15:00 koolituse lõpp
  • 15:00 – 15:30 küsimused/vastused/arutelu

Koolitajaks on Marko Medar – digiturunduse, veebi ja sotsiaalmeedia spetsialist. Markol on üle 10 aasta kogemust digimaailmas, alates veebilehtede loomisest kuni strateegilise turunduseni. Ta on tegutsenud nii disainiagentuuri juhina kui ka avalikus sektoris turundusjuhina. Ta usub praktilise õpetamise väärtusesse – iga osaleja peaks saama koolituselt kaasa tööriistad, millega ise edasi tegutseda. Tema eesmärk on aidata osalejatel muuta oma ettevõtte või organisatsiooni veeb ja turundus läbimõeldumaks, ilusamaks ja otsingutes leitavamaks.

Sündmus toimub MAK2 „VKE-de oskuste arendamine maakondlikes arenduskeskustes” toetuse toel ja on ilma VTA arvestusega

Sihtrühm: mikro, väikese ja keskmisega suurusega ettevõtted ja/või juriidilised isikud, sealhulgas teadus- ja arendusasutused, erialaliidud, haridusasutused ja teised organisatsioonid, kes panustavad ettevõtluse piirkondlikku arengusse.

Koolituse tasu sihtrüha kuuluvate ettevõtetele ja organisatsioonidele: 10 eurot + käibemaks

Koolituse tasu sihtrühma mitte kuuluvatele suurettevõtetele. MTÜdele ja eraisikutele: 60 eurot + käibemaks.