Kutsume Teid esitama pakkumist Paide linnas, Keskväljak 15 hoone 3. korruse remonttööde omanikujärelevalve teenusele.
SA Järvamaa on korraldanud riigihanke ehitustööde teostamiseks perioodil 21.07.2025-14.11.2025. Riigihanke alusdokumendid on leitavad riigihangete registrist.
Käesoleva hinnaküsimise raames soovitakse hinnapakkumist ehitustöödele omanikujärelevalve teenuse pakkumiseks. Teenus peab sisaldama minimaalselt:
1) Objektikülastust min 1x nädalas. Sh igapäevast kättesaadavust sidevahendite teel (ekirjad, whatsapp vms)
2) Teostatud tööde kvaliteedi ja nõuetele vastavuse kontrolli
3) Kasutatavate materjalide vastavuse kontrolli, dokumentatsiooni ülevaatamist
4) Kaetud tööde aktide kontrolli
5) Teostatud tööde mahtude kontrolli ehitaja kuuaktis
6) Objekti vastuvõtul osalemist, kvaliteedi kontrolli, hankele vastavuse kontrolli
7) Garantiiaegset ülevaatust
8) Järelevalve teenust kuni 30.11.2025, vajadusel pikendamise võimalusega.
Tööde algusaeg on esimesel võimalusel peale ehituse töövõtulepingu sõlmimist. Töövõtuleping omanikujärelevalvega sõlmitakse samaaegselt ehituslepinguga.
Nõuetele vastavate pakkumuste hulgast tunnistatakse edukaks madalaima kogumaksumusega pakkumus.
Pakkumus peab olema jõus vähemalt 120 päeva. Pakkumine edastada 1 kuu maksumusena aadressil arenduskeskus@jarva.ee. Pakkumiste esitamise tähtaeg 20.07.2025 kell 21.00.
Tellija tasub tööde eest 14 päeva jooksul aktsepteeritud tööde vastuvõtmise akti alusel e-arve esitamisest arvates.
Tellija ei ole kohustatud tasuma töövõtja teostatud lisatööde eest, kui need olid kirjalikult kooskõlastamata enne töödega alustamist.
Täiendav info: tellija lepinguline esindaja Kert Kaasik, kert@aktrek.ee, +372 5905 7970
ja ära jää ilma SA Järvamaa värsketest uudistest, vajalikest koolitustest ja toetuste infost