Kutsume Teid esitama hinnapakkumist Paide linn, Keskväljak 15 III korruse osalise remonttöö projektijuhtimisele.
Töö kirjeldus
Projektijuhtimise teenuse töö ülesanneteks on Paide linn, Keskväljak 15 hoone 3. korruse osalise remonttöö teostamine korraldamine, sealhulgas ehitushanke koostamine ja hanke tulemusel hankelepingute ettevalmistamine, ehituskoosolekutel osalemine, tööde teostamise kvaliteedi ja projektile ning hanketingimustele vastavuse jälgimine.
Remonttöö teostamise eeldatav aeg on kolm kuud. Remonttöö projektijuhtimise ülesandeks on ka hankega seotud aruannete ning muude remonttöödega seotud dokumentide koostamine.
Palume hinnapakkumist remonttöö projektijuhtimise teenusele 1 kuu lõikes (sh teenuse pakkumisega alustamine esimesel võimalusel).
Muud tingimused
Pakkuja peab omama piisavat pädevust pakutavate tööde (ehitus) alal. Seejuures tagab pakkumuse esitaja tööde tähtaegse valmimise.
Tööd tuleb tellijale üle anda hiljemalt 15.09.2025.
Pakkumise esitamise tähtaeg: 1.04.2025. Pakkumine edastada e-postiga aadressile arenduskeskus@jarva.ee.
Nõuetele vastavate pakkumuste hulgast tunnistatakse edukaks madalaima kogumaksumusega pakkumus. Pakkumus peab olema jõus vähemalt 90 päeva.
Maksetingimused
Tellija tasub tööde eest 14 päeva jooksul aktsepteeritud tööde vastuvõtmise akti alusel e-arve esitamisest arvates.
Tellijaga kooskõlastatud lisatööde eest tasub tellija töövõtjale vastavalt eelnevalt kokkulepitud tingimustele. Lisatööde tellimine ja nende eest tasumine vormistatakse kirjalikku taas esitamist võimaldavas vormis.
Tellija ei ole kohustatud tasuma töövõtja teostatud lisatööde eest, kui need olid kirjalikult kooskõlastamata enne töödega alustamist.
Täiendav info: Pipi-Liis Siemann, SA Järvamaa esindaja e-post: pipiliis@sajarvamaa.ee, tel: +372 527 9775
ja ära jää ilma SA Järvamaa värsketest uudistest, vajalikest koolitustest ja toetuste infost.